JellyPages.com

Sunday, August 22, 2010

merapu is the bez thing in my life

salam all...mohon ampun...lame tak update aku punye blog ni..pasaipa? pasai aku tak de idea nk menulis ape...nk bercerite tentang kebosanan idup aku atau ape? ehehe...yela lately tu je lah yg aku merapu nye kan since aku tak de bt pape ni...freelancer kan..akaka...

well, da hampir separuh ramadhan aku rasa ni...tak terlambat lagik tuk aku ucapkan salam ramdhan tuk korang sume kn...byk bnde nk crte...xde la bnde bez nye...tentang betapa tak teratur nye bulan puasa aku satu family tahun ni...pasaipa? pasai diorang sibuk dgn fesbuk..ahh..serabut gak aku kekadang tuhh...yg sorang bgn tido je da ngadap laptop n tnye mne broadband...broadband kt umah ade 3, laptop pn ade 3...klu aku ckp mst perompak nk rompak kn..maaf encik perompak...takde hasil klu korang rompak pn..cuma laptop aku ni simpan macam2...kire da macam hasil mahsul la...aku godek2 laptop aku..jmpe gambaq2 lme...jmpe video2 lame...haishh..bkn video haram tp video zmn2 bergelar pelajar dulu..haishh...rindu...ntah xtau nk kata ape...ape yg ade n ape yg da ilang...kadang susah nk cari balik..hahhh xpayah carik..biaq pi ja...huahaha...let it be let it go...kan bagus klu leh bt cam tuhh...bg aku yg pempuan ni mmg emosi lebih...kemane aje lah emosi nye tuhh..sume bnde nk emosi..yg lelaki pulak asyik cakap "bese lah pempuan dtg bulan mmg cam tuhh.."

haishhh..2 je lah manusia2...huhuhu..ape nk di kata..salah aku ke salah sape? sendiri mau pikir lahh..okeh2..stop merapu...

p/s : maaf...merapu itu bez

No comments:

Post a Comment