JellyPages.com

Wednesday, August 25, 2010

touch N go

sebenar nye tajuk entry kali ni tak de kene mengene pn dgn keadaan sebenar..klu ade pn setakat sipi2 je lahh..sebenar nye lately aku ni asyik terasa jekk..org putih kata 'touching'..hahh..sebenar nye aku sendiri pn tak tau kenape aku rasa sume tuhh..mungki perubahan hormon kowt..hishh..ade kene mengene ke? lg la tak de kn..nk berubah ape nye lg...mungkin tuk ibu2 mengandung sesuai la tuk dikaitkan dgn ape yg aku ckp tentang perubahan hormon tuh tp tuk aku yg langsung tak de sangkut paut ni camne lakk?? hahh...entahh...tu je la bende yg aku selalu sebut...gembira ke? entahh...tak epnting pn..tak de hasil...tak bg hasil...lg dan lg tak de kene mengene..

ok2..berbalik kepada cerita aku tadi..aku touching ni sebab memikirkan diri aku sendiri..diri aku yg da tak de ape2 ni hahh..serba kedaifan lahh lebih kurang...kalau aku cakap camni kt mr jacob dia marah..dia tanye aku de masalah ke...? aku rasa aku tak de masalah..cuma tekanan perasaan tu mungkin la...dgn ape yg aku nk aku tak dapat tp org lain yg dapat..haishh..ape la nasib aku kn..sedih tul..raya da nk dekat tp aku tak rasa ape2 yg menarik pun tentang raya ni...entahhh...aku nk duduk rumah je...aku da tak syok nk berjalan ke mane2....aku nk rasa beraya dgn member2...aku cakap cukup 5thn klu boleh ape yg aku nk aku da dpt...yg pertama of cos la nk keje kn..pas 2 aku nk beli kereta yg aku nk n then aku nk beli camera DSLR...tu sume aku rasa akan melengkap kan idup aku lg..pas da dapat dua bnde tuh br aku nk pikir sal bnde lain..kawen ke ape ke..klu aku cakap camni kt mr jacob mesti dia marah...dia kata buat pe pikir sgt bnde cam tuhh..sabar je lahh...
"syg kene sabar..."
hurmmm...2 je lahh...memang aku da sabar pn..klu nk ikut org lain rasa nye da tak de rasa sabar cam aku kowt..yg tu aku rasa sgt2 bersyukur sbb di kurniakan dgn sikap yg sgt2 penyabar bab2 camni...alhamdulillah...

tp semalam...tuk aku rasa da agak lame aku tak 'banjir' akhirnye 'banjir' jugak...nasib mr jacob tak call aku...kalau tak mesti dia dapat detect suara aku da laen...lgpn 'banjir' nye kejap jekk..pas tuhh dia bt lawak...pndi kn dia sejuk kan ati aku...alhamdulillah...skali lg aku bersyukur di kurniakan insan seperti nya...

aku harap siri touch N go ni tak lama...kadang2 memang dia datang...harap2 pasni kalau datang lg, aku masih dgn sikap sabar yg dikurniakan...

p/s : banjir yg berlaku seumpama hujan yg mencurah2 jatuh kt kuantan lately..tp cam bese kejap je...

No comments:

Post a Comment