JellyPages.com

Sunday, June 17, 2012

Cinta Terlarang

Kalau pernah dengar cerita tentang cinta terlarang, banyak versi nya kan. Sama ada cinta terlarang dari parents sebelah pihak, dua dua pihak atau salah seorangnya je. Tapi come on lah, cerita tu macam da biasa sangat. Tak rare dah kata orang. Ni aku nak cerita pasal cinta yang betul betul terlarang. Iaitu cinta sesama jenis. Ehem..

Baru baru ni aku ada dengar cerita dari member aku, yang salah seorang dari kawan kami ni da beralih arah pulak. Bercinta sesama jenis. Aku tak tahu lah mungkin dia hanya berkawan je kot dengan budak bentan tu (betina + jantan) Pasal nya aku tak pernah tengok dengan mata aku sendiri diorang berdating ke apa. Cumanya kawan aku ni cerita memang dia nampak budak dua orang ni berdating kemain lagi. Nak mensahihkan cerita, dia tanya dekat kawan kepada kawan aku yang melayan bentan tu. Kalau tak faham, faham kan jugak. Dah soal selidik memang sahih ceritanya. Tapi aku ni tak suka nak mensahihkan cerita tentang masalah bengkok kawan aku ni.

Tapi kalau nak cerita pasal perubahan dia tu, adalah jugak yang aku perasan. Dia da tak berapa nak lepak da sekarang ni. Lepastu dulu kalau kami datang umah dia time dia tidur pun dia akan bangun. Ni takde pun. Aku pulak rasa macam aku ni perompak bila datang umah dia. Tapi people change kan. Kita tak tahu apa masalah dia. Yang kawan aku sorang lagi cuba nak cari kat mana salah silap sebagai member dekat dia. Tapi tak dapat. Tak dapat di bendung dah rasanya. Aku ni istighfar panjang da. Pastu mencarut secara bertubi tubi pun da. Weyhh come on la. Aku geli dengan semua ni. Meremang bulu roma aku dengar cerita ni. Kalau betul, lagi la rasa nak pengsan. Da takde lelaki sangat ke dalam dunia ni? Adoii..kalau nak kata lelaki memang lah banyak. Antara yang berguna dengan yang tak berguna je. Jangan silap pilih sudah la. Dulu kemain risau macam nak sawan bila kawan kawan lain semua da nak kawen, tunang lah apa lah. Ni tiba tiba jadi songsang dan bengkok. Masalah LGBT betul la.

Dulu kawan aku ni ada boyfriend, tapi jenis tak boleh jauh dengan boyfriend tu yang suka buat hal. Ehh ada jugak perempuan macam ni. Rasa nak je susun member member aku. Supaya jadi boyfriend dia, supaya dia tak songsang dan bengkok. Tolong lah. Tolong lah. Geli pulak kita ni dengar. Eh eh

No comments:

Post a Comment