JellyPages.com

Monday, September 20, 2010

raya lagi...

salam...selamat hari raya aidilfitri..tak terlambat lg rasa nye tuk aku ucapkan nya..betul tak kawan2?? nway, seronok jugak raya taun ni actually..banyak bende seronok yg terjadi...macam2 perkara da berlaku...bermula nya bl kawan2 aku da cuti tuk raya...sebenar nye aku tunggu diorang balik jew..bosan kowt aku sorang2 kt sini tak de btpe...so bl diorang blk mcm2 plan da kami atur...

bermule dgn bukak puasa ramai2...pas tuh shopping raya...ape lg taun ni tuk kesekian kali nye aku dpt beraya bersama dgn org tersyg...pertama kali dlm idup aku..wlupn bukan lah raya first kn...tp dpt jugak kami beraya same2...seronok?? of coz la kn...sape cakap tak seronok??cube cakap sket kt aku...hehehe....wlupn sehari je dpt bersama itupn konon2 dia nk bt kejutan la konon kn....terharu?? sket la...dan pertama kali nya juga aku rasa pelik dgn ape yg aku rasa...ape yg aku rasa?? hurmm...xperlu la kowt cte kt sini..segan lahh...hahaha....

pape pn harap raya taun depan lg seronok...insya Allah...

No comments:

Post a Comment