JellyPages.com

Monday, September 27, 2010

10tahun yang lalu

ok salam semua...pelik kan rajin betul aku post entry2 kt blog selang beberape hari..sebenarnye aku takut nanti cite basi..pas tuh satu hal lagi aku takut aku lupe lak nk bercerita..nanti da tak de idea puas la aku tenung lapppy aku..pikir 100 kali amende haram aku nk mencarut...ok2 aku da merapu...haha memang aku suke merapu pn..

ok, berbalik pada tajuk aku tuh..panjang pulak la kan..sebenar nye semalam aku rasa pelik jekk..sebelum aku tido bese nye aku guling2 n golek2 dulu tas katil dalam bilik aku..yela boley la nk golek2 memandangkan aku tido sensorang kn...along aku plak da berpindah tido kat hall..entah kenape aku pn tak tau..mungkin sebab takut terbangun lewat nk g keje kowt..well, macam aku cakap td aku guling2 dulu pas tuh aku text member bek aku...sebab aku rasa sgt rindu kt member2 lame aku...dgn rakus nye aku bukak fon sony ericsson w508 aku..cehhh..nk promote handphone ke?? takkk..memang tak pn..haha..shoot..!! aku merapu lagi..n then aku pn search la name member aku tuhh..."fasieha" tu name yg aku save..tp name sebenar dia farieha ok..first aku text, aku tnye dia tgh btpe..tak sampai 5saat dia reply..cakap tgh iron baju..owhh ye, besok dia ade kelas kn..student life memang cenggitu...da meleret2 msg tuh dia tanye kenape dgn aku..a'a kn..kenape dgn aku..??

secare jujur nye aku rindu kawan2 sekolah aku..bukan nk berlagak ke ape ke tp aku rindu member2 ms form 1 until form 3..sbb kalau nk di kire2 dgn diorang la paling payah aku nk jumpe..sbb masing2 da bwk diri after form 5..paling tak bez bl berpisah masa budak2 ni g sekolah teknik masa form 4...giler jauh jarak tak jumpe tuh memang sgt2 la aku rs..kenape ye?? ntahhh...aku pn tak tau nk describe camne..ye dak..klu member2 ms form 5 tuh tak de lah terase sgt sbb ms belajar dulu boley di katakan every cuti sem kiteorg akan lepak same2 n tgk wayang n ape kejadah lagi nye hahh...dan bl aku msg dgn kawan aku farie ni, macam2 yg aku rasa...aku cakap dekat dia aku rindu kawan2 lame...aku cakap aku da buat yg terbaek supaya kami semua dapat berkumpul macam dulu2...tak de la lame mane tp da dekat 5tahun cam tu lah kami tak jumpe..dgn farie ni selalu je aku jumpe tp dgn dia la aku rajin merapu nye..sebab tuh aku msg dia....ms msg tuh, agak lame jugak la...aku tahan gak dr banjir..macam2 aku cakap n macam2 jugak yg dia cakap...dia cakap kalau bukan sebab aku fawzie pn tak kan balik kat kuantan...takde sebab..n then sebab aku dia balik..syukur alhamdulillah...ramai jugak yg terkejut n aku harap bende ni akan berterusan...

serius aku syg kawan2 aku...aku berusaha gigih cari korang semua...aku betul2 bersemangat cari korang...sebab tuh aku cakap, kalau ade rezeki lebih raya tahun depan, aku ingat nk bt open house besar2...tuk member2 aku jekk...member2 sekolah dr form 1-5...tp giler kowt...mane nk cekau dwit...?? haishhh...budak2 ni cakap, sila lah kawen supaya senang kami semua..ha'ahhh..korang ingat macam nk g bndar tengok wayang kehh?? ok, da hampir 800 kali aku ulang ayat tuhh..(yeke?) pape pn insya Allah..aku akan usaha lebih lagi tuk kita semua..tuk kawan2 kita jugak...pas tuh semalam da text baek punye si farie cakap yg dia doakan yg terbaek tuk aku bersama encik fawzie..yela..sape fawzie tu ekk?? kawan kami jugak merangkap bf aku...sori...bukan nk promote tp saje nk kasi hangat cite..hangat ke?? tak kowt..hahahaha...

k lah da banyak aku merapu..org pn da balik dari keje...so, better off...tata semua

No comments:

Post a Comment