JellyPages.com

Tuesday, September 21, 2010

teringin

dalam banyak2 hal ade banyak sgt hal yg aku nk bt..yg aku rasa tak lengkap klu aku tak buat...tp aku pn tak tau bila masa nya plak aku ade masa tuk buat sume tuhh...klu nk di hitung dek kerana faktor kewangan..jeng jeng jeng..of coz la ade kn..menurut diri aku yg masih terkapai2 tak punya kerja tetap nieyhh...lg la banyak hal kn...meh ler tgk ape yg aku senaraikan ni...
**ranking paling top yg tak de nombor ialah aku nk cari keje

1) aku nk beli kamera dslr..tp tak tau nk beli yg jenama ape..dlm otak ade 2 pilihan iaitu nikon D90 n canon 40D

2) aku nk tengok encik syg beraksi..da lame aku tak tengok dia beraksi, last ms kami ms skolah2 dulu je..klu bley nk tgk ms dia ade match besar..

3) teringin nk teman encik syg p training..duk tepi padang smbil tgu dia bis training..lme gak tak rase pengalaman nie..sume nye last ms kami skolah dulu...

4) aku nk beli satria neo menggunakan dwit aku sdri...

5) nk make sure sume yg aku nk dpt dlm tempoh 10thn..berjaye atau tak, same2 la berdoa..

6) teringin nk mandi hujan or maen hujan dgn kawan2..

wlupn ade yg ape yg aku nk tuh kadang2 macam tak masuk akal tapi aku akan usahakan jugak supaya ianya tercapai...

No comments:

Post a Comment