JellyPages.com

Saturday, September 25, 2010

lupakan kisah lame??

mula nya aku tak tau nk cite camne...tak tau nk mula dr mane..nk selidik dulu betul ke tak ape yg aku rasa ni...dan aku tau bl hr semalam (24.09.2010) aku tergerak tuk bernakal2 bersama ank buah aku..act, belum jadi anak buah aku lagi sbb dia gf kpd ank buah aku...tp kira bakal2 la tuh kan...tp takde ape pn yg menyebabkan aku rs dia org asing...mula nya kami tak de la rapat pn tp ntah..mmg da dijadikan aku jenis yg mudah rapat dgn sape2 je yg aku boley masuk..nak2 pulak dia tuh gf anak buah aku...anak buah yg pada mula nya mmg aku tak tau pn...hihihi kelakar? agak la kn..ntah camne ley ade ank buah sedang umur aku yg br 21 ni ( konon nk ckp muda la kn )...ok2 berbalik pd cite asal nye..keterangan merujuk kepada tajuk aku kat ats tu kan...

act, si gadis de meluahkan sumthing kat aku..tak de la secara terang2 aku secara on9 fb atau ape ke..cuma dia luahkan dekat blog dia..blog sebagai tempat meluahkan perasaan?? yup..! sometimes aku bt jugak..bukan sometimes da aku rasa...bl datang tension n macam2 hal yg bt aku tak tenang, mmg blog la tempat nye..ok, act blog dia sgt private..so maaf aku tak boley nk share blog dia dgn korang..mohon ampun..after aku baca sume entry2 dia..perghhh..!! serta merta jantung, urat saraf n sume anggota badan aku jd lemau sgt...knape ntah...aku jd tacing..sume yg dia cite kt blog tuh betul2 meruntun hati aku...dan pertama kali aku sgt2 merasakan ape yg dia sedang rasa...knape?? sbb mungkin aku penah rasa kowt..giler serious shit aku seddey tahap gaban baca entry2 dia..giler, betapa aku rasa cam nk peluk n nanges same2 dgn dia...sebenar nya aku macam kongsi rasa sedey dia tuhh...mst org akan ckp, bende da tak de, bende da lepas..xperlu lah nk kenang kn...ok fine, klu tuan punya badan nye pn cakap cam tuh, apsal dia sdri tak buat...ok sbg contoh la..si awek marah kt bf dia sbb bf dia masih ingat kekasih lame..wlu tak ingat secara terang2 tp ingat tuk saje2 bt ayat sakit ati atau mengusik n nk bt jeles..pas tuh bl awek merajuk si bf akan cakap, "bnde da lame la awk..tak payah la nak ingat"

ok, tu contoh...skrg aku nk bg penjelasan sket...klu betul la bnde nye da lama n tak payah ingat, apsal ko sbg bf masih tak lupe2 lg kt ex korang tuhh?? klu nk suh org lupe ape kata ko yg lupe dulu...boley tak?? boley tak agak nye??!! haishh..teremosi lak kan...tp betul tak ape yg aku cakap? mungkin ade betul nye n mungkin de silap nye...klu betul tahniah tuk aku n kalau silap, sori lah..tak sengaja...tp pape pn aku nk buat renungan la kat sape2 pn kt luar tuh..kalau nk suh pasangan korang lupe perkara yg lepas, better korang yg lupe dulu...sbb mulut korang masih fasih sebut name ex2 korang tuhhh..ntah brape byk ex pn aku tak tahu n tak nak ambik tahu pn...bahagia kan ape yg ade depan mata korang skrg..tak payah duk ingat cite2 lame...sejarah je sume tuhh..jadikan pengajaran tuk baiki hubungan yg ade skrg...hurmm..aku cakap kt sape nie?? ok la lebey kurang cam cakap kt diri aku sdri la kn...

pape pn..buat nony, sabar la yek syg..macik faham perasaan nony..pape pn yg terjadi kita kene byk2 berdoa...macik syg nony n sume yg terjadi antara kita...macik doakan yg terbaek tuk kita sume....bahagiakan diri kita tuk sume rasa yg akan dtg...jaga diri...

No comments:

Post a Comment