JellyPages.com

Thursday, May 12, 2011

Bila Kisahnya Menjadi Isu

Kita duduk dan cakap pasal benda yang sama. Setiap kali jumpa. Kenapa ya? Dan kita mesti nak tegak kan pendirian kita yang tak nak ada komitmen. Kenapa dengan kita?

Ok, abaikan cerita yang kat atas tu. Aku rasa sampai bilabila pun tak habis. Setelah sekian lama, hari semalam aku dan dua lagi manusia yang melengkapi cerita three musketeers kami ni, melepak macam biasa. Bila seminggu tak lepak macammacam cerita la yang kami bukak. Kisah nya antara kami ada yang sudah tidak single lagi. Lepas sorang da tak single, yang sorang lagi mintak macam tuk 'tidak single lagi' Apa punya ayat nak tapis la aku guna ni kan. Ok, yang sorang da ade awek, lepas tu yang sorang lagi rasa macam nak awek. Ok, faham? Tak faham pegi lempang diri sendiri. Malas nak explain panjang panjang.

Da lama kami tak merepek. Bila merepek, lepas tu aku pun da tak boleh nak kawal diri aku, maka dengan itu kite orang jadi makin merepek. Kuat merepek, lepas tu gelak gelak. Jiwa kacau sebenarnya. Hati aku gundah.

p/s : aku cuba cari jawapan dalam mata dia

No comments:

Post a Comment