JellyPages.com

Thursday, May 3, 2012

Bulan Mei Itu

Eh.. eh.. Ehem..Bosan gila kan life sekarang. Takde apa nak dibuat setelah selesai event GabunngArt hari tu. Yang aku tahu duduk rumah, baring baring termenung pandang siling bilik, lepastu makan, pegi kolej. Benda yang sama je. Tak fun langsung! Yelah event da habis, so da takde apa nak buat. Tapi...masih aku tetap kena pegi kolej walaupun pada hari aku takde kelas. Setiap kali lalu lalang dekat area studio mesti aku terpandang dinding mural yang kosong tu. Sepatutnya aku da siapkan, tapi mana entah semangat aku nak buat semua tu. Semua macam benda tergendala. Lagi best ialah bila spray yang aku beli satu kotak tu habis hilang entah ke mana. Aku tak tahu musibat mana yang rembat aku punya spray. Ingat aku beli guna daun aku kutip jalan gamaknya. Haihh..Paneh tul hati ni.

Sekarang, tengah menyiapkan segala macam projek assignment memandangkan da nak final hujung bulan Mei ni. Macam biasalah terkejar sana sini. Tapi luluh pulak rasa bila setiap kali lalu dekat Admin ternampak notis bertampal tulis pasal yuran yang nak kena bayar. Haihhh...tu lagi satu hal. Berat je rasa nak melangkah mana mana. Satu yang aku tambah perasaan, kolej da tak fun lagi macam dulu. Aku pun suka buat hal aku sendiri. Sejak habis Gabung hari tu, aku da tak keluar malam. Sebab aku rasa da takde apa yang nak aku buat. Aku keluar pun dengan family aku je. Boring kan life aku. Yang aku tahu sekarang ni aku duk tengok movie je. Actually tengah melara tapi aku abaikan je. Hehh..Ok, tak kelakar.

No comments:

Post a Comment